Modal beli baja
Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya! Tacha
    The Blogger Mood
    Muhd Azlan Shah <3 Nurul Natasyah iloveyou :)


Navigations



Talk to me


YOUR TAGBOARD CODE HERE PLEASE


Affiliates

PUT ALL YOUR FRIENDS LINKS HERE


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
Post 53 : Remember :)
Friday 13 July 2012 • 20:11

Assalammualaikum for muslim and Hello for non muslim . Remember the date for 2 months and remember the dates for Fasting Months :D

Hey u , lupa aku ka sudah ? :( Kita satu sekolah , hari hari BOLEH jumpa tapi kenapa kita begini ? Seriously kau salah faham tentang break tu . Aku rasa di abaikan walaupun kita hari hari terserempak di sekolah , never want to talk with each other . Parents mu suda izinkan kita sama sama rite ? tapi kau macam mau tak mau jaa sama aku . Okeh , kalau aku ada salah sama kau kau boleh bagitau aku tak? Jangan pendamm please :) Muhd Azlan Shah Abbas , sapa kenal orang ni bagitau dia aku sayang sama dia and bagitau kalau aku ada cakap bahasa yang boleh menyakitkan hati nya oh ' TOUCHING ' oke lol . Sebab dengan kata-kata yang pelik or strange maybe akan sangat sangat menyakitkan sehinggakan orang itu menyembunyikan nya kan kan kan? Betul ka apa aku cakap kan ni or aku merepek? Pandai pandai la kamu decide sendiri .

Start my topic :

Apa akan aku buat selepas kami putus ? maksud aku persediaan laaa :)
Aku nak kejar cita - cita ku and aku nak stop untuk bercewek cewek (ayat skema) or lebih dikenali lagi sebagai couple . ayat yg paling latest kita dengar and paling kerap kita dengar . post ni tiada kena mengena dengan yg hidup / mati . kalau aku ada tersilap taip or apa harap maaf keh . taca minta maaf ,hihi :D