Modal beli baja
Dashboard | +Follow

Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya! Tacha
    The Blogger Mood
    Muhd Azlan Shah <3 Nurul Natasyah iloveyou :)


Navigations



Talk to me


YOUR TAGBOARD CODE HERE PLEASE


Affiliates

PUT ALL YOUR FRIENDS LINKS HERE


The Masterminds

Design: Liyana Vans
Header:Tyra
Other:
Post 47 : Fuck of you ! :D
Friday 8 June 2012 • 07:10


Oke aku malas actually mau memaki tapi kau yang ajak aku utk memaki ba acang ana itu?
Lelaki kalau sudah ditolak cinta nya macam macam dia buat kan. Eleh , aku tolak kau sebab perangai mu kalau ikutkn orang lain tu memang dia terima kau la tuwww ~ -___-
Kau ada rupa , kaya kau ni famous top ! WOW ! semua wanita mau kat kau okeh except aku :)
Perangai mu yang mcm saitanggg itu , aku hormat kau tapi setelah cinta mu 3 kali aku tolak kau pegi maki hamun aku di twitter kan? siap bagi name facebook ku lagi . alolo, apaaaniiii joo? Apaaaa? Kau fikir kau ensem aku tertarik ka, aihhh silap kau disitu ces . Silap besar kau joo ! HAHAHA , Okeh aku harap kau akan terasa apa barang main twitter , orang di facebook la kau tag aku terus . Aku bukan budak twitter kay lago? OUT :D